mandag den 14. januar 2013

Gør noget tosset-bogen - WTJ 2 - Think outside the box-Journal


Stå her - Stand here   &    Tegn rundt om din hånd  -  Trace your hand


  • Da jeg var lille, lavede vi altid minifodspor ved at trykke siden af en knyttet hånd mod vinduet, og så fingrene i stedet for tæer. Det kom jeg til at tænke på her, så jeg fik også brugt instruktionen "Tegn rundt om din hånd" Det er en fordel ved denne gør det selv-udgave at jeg kan tilføje instruktioner og sider lige hvor det passer mig.
  • As children we always made miniature footprints on the windows by pressing the side of our clenched hans on the windows and adding toes with the fingers. The Stand here made me think of his game, so I added Trace your hand to this page as well. This is a thing I like about my do it yourself-edition. I can add pages and instructions  where I want them.
     Noget helt andet er at jeg engang begyndte på en roman, der var opkaldt efter denne leg. Den hedder meget passende: "Fodspor på ruden". Måske burde jeg få skrevet den færdig. Endnu et af mine (alt for) mange ufærdige projekter.

- - - - -

More assocoations, once I started a novel with the title Footprints on the Window, named after this game. It migth me a hint that I should finish it. I have far too many unfinished projects all over.

Weather: Wonderful snow today!

- - - - -

Det er det skønneste snevejr medens jeg sidder og skriver.

2 kommentarer:

  1. Fed bogtitel, den synes jeg du skulle kigge lidt på igen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har hele bogen i hovedet, men jeg har kun skrevet indldningen og te to første kapitler. Resten (et par kaptler til) forsvandt i en konvertering GRRR!

      Slet

Jeg bliver altid glad for en kommentar.
Jeg prøver at svare på alle kommentarer - og lover at hive alle kommentarer ud af spam-fængslet så hurtigt som muligt.

I am always grateful for all comments, and try to reply meaningfully to all of them.
I furthermore promise to pull your comments from spam-limbo as fast at possible.