onsdag den 19. juni 2013

Flere tingfinderpunge -- More Treasure Pouches

Nu har jeg lavet så meget om på tingfinderpung-opskriften, at jeg har måttet skrive mig en helt ny opskrift for at finde ud af, hvad jeg egentlig gør :) Til gengæld har jeg så strikket en masse af min type. Børnene kan godty lide dem, og de er jo geniale til gaver, en lille ting puttet ned i sådan en, ser meget bedre ud. Måske kunne jeg også sælge et par stykker sammen med sæber på diverse markeder i sommerens løb.

- - - - -

In the last weeks I have been knitting lots of treasure pouches. I hav re-thougth, twisted and tweaked the recipe so much, that I had to write a new edition, as I could not read the old one any longer. The Owlets love the pouches, and they're good gifts with small somethings tucked inside.


  • Samme opskrift, men meget forskellige.
  •  Same pattern, different looks





1 kommentar:

  1. Uglemor,

    I'd love to know what sort of things you use as gifts to place in your pouches. I am sure everyone is very thrilled when they receive one of your pouches with a treasure inside. Such a lovely idea!

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar.
Jeg prøver at svare på alle kommentarer - og lover at hive alle kommentarer ud af spam-fængslet så hurtigt som muligt.

I am always grateful for all comments, and try to reply meaningfully to all of them.
I furthermore promise to pull your comments from spam-limbo as fast at possible.