onsdag den 18. februar 2015

Askeonsdag -- Ash Wednesday.

I dag er det askeonsdag.
I dag starter den store faste, der først ender til påske.
Der er tradition for at give afkald på noget i fasten. De forgangne år har Uglemor forsøgt at holde sig væk fra de elktroniske fristelser.
Det ender det nok også med i år, så hvis Uglemor ikke poster noget nyt så tit, ikke straks kommenterer på en ellers vidunderlig post, eller ikke straks svarer på et e-brev, så skyldes det fasten og ikke at Uglemor har glemt dig eller ikke synes at det du skrev var godt.






Today is Ash Wednesday.
Today the lenten time begins, to end in joy Easter morning.
I years gone by MotherOwl has abstained from electronica temptations, this is the most probable thing this year as well
So be warned.
If MotherOwl does not

  • post as often as usual, 
  • comment on your great post as soon as it is posted - or soon thereafter.
  • answer her mail in a jiffy
 It's all due to Lent, not because MotherOwl forgot you or you wrote something  bad.


4 kommentarer:

  1. Jeg håber at du stadig må fornøje dig med andre ting, så vi ses bare på den anden side!

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan tro, jeg godt kan fornøje mig uden en computer, men da meget af mit "arbejde" foregår digitalt, er det meget svært for mig at holde mig fra computeren.

      Slet
  2. Uglemor,

    Fasting from the Internet: blogs and emails, is an excellent idea. The Internet can be so distracting. Maybe I should think about doing this too.

    SvarSlet
    Svar
    1. Well it turned out to be a very short fasting. I'll have to think out a new thing do do - or not to do. interne abstinence is not for me this year.

      Slet

Jeg bliver altid glad for en kommentar.
Jeg prøver at svare på alle kommentarer - og lover at hive alle kommentarer ud af spam-fængslet så hurtigt som muligt.

I am always grateful for all comments, and try to reply meaningfully to all of them.
I furthermore promise to pull your comments from spam-limbo as fast at possible.