torsdag den 26. marts 2015

Ikke-strikkeklub -- Not Yarn Along

     Ligesom Pia fra ColourCottage havde jeg problemer med en tand og med en bore- skruemaskine, der var død. Jeg valgte så at få hevet tanden ud, eller rettere tandlægen og jeg valgte det sammen. Og i går blev det så endelig dagen for at anskaffe en boremaskine. Gavekortet skulle lige finde herhen, vi havde et ærinde i byen med det relevante byggemarked ... kort sagt i morgen blev til om en måned.
     Meget passende var mit "Æg til salg"-skilt brudt sammen i nattens storm. Så boremaskinens første opgave blev at lave et nyt af slagsen. Der er krummer i den boremaskine! det eneste minus er, at den har en tendens til at spytte bor eller bit ud inden vi er færdige. Det håber jeg at lære den at lade være md.

 Like Pia from ColourCottage MotherOwl had a bad tooth and a broken cordless drill. A month ago I had my tooth pulled, and told, that I would go shopping for a new drill tomorrow. Well tomorrow did not happen until a month later aka yesterday.
But the timing was perfetc. The storm last nigth broke the old signpost with "Eggs for sale". That was the first job for the new drill. It's hard working and efficient. My only complaint is of its tendency to open it's jaws and spew out the drill or screw bit before I'm done with it. Let's see if it learns.
 

Først det gamle skilt. Det blev sat op 24. januar.
The old signpost as it was put up at January 24th.




Det nye skilt i dag. Ja fatkisk er det jo ikke skiltet, der er nyt, men pælen. 
The new signpost today. Actually it's the post that's new, nort the sign.



Uglemors nye bore-skruemaskine
The new cordless drill.


1 kommentar:

  1. Uglemor,

    Your signpost looks magnificent! I wish I could buy some eggs from you. I'm sorry to hear about your tooth. I hope your mouth is feeling much better.

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar.
Jeg prøver at svare på alle kommentarer - og lover at hive alle kommentarer ud af spam-fængslet så hurtigt som muligt.

I am always grateful for all comments, and try to reply meaningfully to all of them.
I furthermore promise to pull your comments from spam-limbo as fast at possible.