mandag den 18. april 2016

Servicemeddelese -- Service Notification.

Så virker det igen. Hurra for fora med kloge mennesker.
- o 0 o -
We're good to go again! Hooray for fora with knowledgeable persons.




     Af en eller anden uransagelig computergrund er jeg udelukket fra at kommentere på andres eller egne indlæg, svare på kommentarer eller i det hele taget gøre andet end at skrive nye indlæg.
    Det er derfor ikke fiordi, jeg ikke ser, læser og nyder alle kommentarer. Jeg må bare ikke svare - æv.

For computer reasons unknown to mankind, MotherOwl has been excluded from all commenting on others' and her own blog. I read and enjoy your blogposts and comments, but until Blogger and Facebook behaves, I'm unable to do anything but posting new posts.

1 kommentar:

  1. Det må være seriøst irriterende!

    Er du logget ind på gmail? Jeg ved godt at blogger også er google, men nogen gange får jeg ikke lov at kommentere førend jeg har logget af min mail.

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar.
Jeg prøver at svare på alle kommentarer - og lover at hive alle kommentarer ud af spam-fængslet så hurtigt som muligt.

I am always grateful for all comments, and try to reply meaningfully to all of them.
I furthermore promise to pull your comments from spam-limbo as fast at possible.