lørdag den 21. januar 2017

Ekkoer -- 2-- Echoes

     Ligesom sidste fredag havde jeg kameraet med mig ud af døren fredag morgen. Det virker stadig meget lysere, end det plejer a være. DMIs tider giver os et minuts dagslys mere end for to år siden - jeg tvivler på at det gør hele forskellen. Men hvad så? 

A very short post. Like two years ago we have one hour daylight more today 20th of January.  I can't explain why I think it is much brighter this year. Friday morning I once again brougth the camera along. 
Judge for yourself.


Ligesom for to år siden er dagen blevet længere.
Solopgang/solnedgang: 8:26/16:16, dagens længde er tiltaget 1 time.
Sunrise 8.26, sunset 16.16 1 hour longer day.


Her er så billedet fra den 21. januar 2015 til sammenligning.
The photo from January 21st 2015.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en kommentar.
Jeg prøver at svare på alle kommentarer - og lover at hive alle kommentarer ud af spam-fængslet så hurtigt som muligt.

I am always grateful for all comments, and try to reply meaningfully to all of them.
I furthermore promise to pull your comments from spam-limbo as fast at possible.