onsdag den 26. juli 2017

Dagens billede - 26. juni

Today's Photos

     Igen i dag kan jeg ikke nøjes med et billede.

Once again one photo is not enough.


Stokroseblomster til tørre. Dem, der gav grønt til væven i midten
og i de to små æsker helt mørke og hivde blomster (de bliver pink, når de tørrer).
Hollyhock flowers drying. Those that gave green is in the big crate.
The two small ones contain all while - that dry up pink - and some very dark flowers
.


Billede fra i morges. Jeg ville bare vise,
hvor god, jeg er blevet til at hive bånd til at væve med.
A picture from this morning.
Look how good I've become at pulling bands for weaving.


Og senere på dagen. Gad vide, hvor langt op, jeg kan væve. Trende ender lige der.
And later in the day. I wonder how much further I'm able to weave. The warp ends right there.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en kommentar.
Jeg prøver at svare på alle kommentarer - og lover at hive alle kommentarer ud af spam-fængslet så hurtigt som muligt.

I am always grateful for all comments, and try to reply meaningfully to all of them.
I furthermore promise to pull your comments from spam-limbo as fast at possible.