mandag den 31. juli 2017

Flotte perler -- Pretty Beads

De flotte perler i lørdagens indlæg var ikke så mystiske endda. De skal ende som lukkeperler til en flok Myhasi / hashi-bukuro i forskellige farver. Jeg har en vild idé om at sælge sådan nogen på de sidste par markeder, men jeg må så hellere se at komme i gang.

Et orange myhashi. Et af de første jeg syede.
An orange Myhashi. One of the first I made
.

 The pretty beads from Saturday's post were not really that mysterious. They're meant to end up as closures for some Myhashi / hashibukuro. I have the crazy plan of selling those on the market. I'll better get sewing.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en kommentar.
Jeg prøver at svare på alle kommentarer - og lover at hive alle kommentarer ud af spam-fængslet så hurtigt som muligt.

I am always grateful for all comments, and try to reply meaningfully to all of them.
I furthermore promise to pull your comments from spam-limbo as fast at possible.