tirsdag den 10. oktober 2017

Lysende morgener -- Luminous Mornings

     Åbenbart har denne uge besluttet sig for at overøse Uglemor med de mest vidunderlige solopgange.
     Det er en dejlig, positiv start på dagen, og det er tiltrængt, Uglemor er træt og hendes helbred er ikke det bedste for tiden.
     Så er det jo herligt, at det ser sådan her ud på vejen hjem.

     This week has decided to regale MotherOwl with a row of wonderful sunrises.
Very much appreciated, as MotherOwl is tired and ill.
It is wonderful that my way home looks like this.
Mandag 9. oktober





Tirsdag 10. oktober




     Og i dag - lige da jeg skulle til at putte kameraet væk, hørte jeg vingeslag, og endelig lykkedes det mig at tage et billede af gæs på træk.

And today, as I was putting the camera away, I heard beating wings. And finally I succeded in catching a photo of gesse flying overhead.



... og så lige et par flotte svampe, der er spiret frem i nattens løb.  Og, nej, de ender ikke som aftensmand!

... and a pair of mushrooms sprouted overnight. No, we're not eating those!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en kommentar.
Jeg prøver at svare på alle kommentarer - og lover at hive alle kommentarer ud af spam-fængslet så hurtigt som muligt.

I am always grateful for all comments, and try to reply meaningfully to all of them.
I furthermore promise to pull your comments from spam-limbo as fast at possible.